Tüm dünyada artan rekabet, ürün odaklılıktan hizmet ve müşteri odaklılığa geçiş, firmaların bilişim teknolojilerindeki gelişmeleri daima yakından takip etmelerini ve daha verimli kullanmalarını zorunlu kılıyor. Sektörel çözümlerden iş çözümlerine, sistem entegrasyon çalışmalarından dış kaynak kullanımına, servis ve bakım hizmetlerinden network çözümleri ve danışmanlığa kadar geniş bir yelpazede uluslararası alanda 1989 yılından beri Probil markası altında hizmet veren şirketimiz 2 Mayıs 2018 tarihinden itibaren Netaş Bilişim Teknolojileri A.Ş. olarak faaliyetlerine devam etmektedir. Netaş Bilişim Teknolojilerileri A.Ş., Netaş Telekomünikasyon A.Ş.'nin %100 oranında bağlı ortağıdır.
ISO 14001:2022 Çevre Yönetim Sistemi - EN ISO 14001:2022 Çevre Yönetim Sistemi - EN ISO 45001:2022 Çevre Yönetim Sistemi - TR ISO 45001:2022 Çevre Yönetim Sistemi - TR
Vizyonumuz doğrultusunda; müşterilerimize en üst düzeyde değer yaratmak için ‘mükemmelliği’ hedefleyen, uluslararası standartlara uygun olarak kurulan, verilere dayalı kalite yönetim sisteminin sürekli iyileştirmelerle devamlılığını sağlamaktır.
Sürekli iyileştirmelerle ‘mükemmelliğin’ sağlanması tüm Netaş/Netaş Bilişim çalışanlarının sorumluluğudur.
Müşteri isteklerini açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı bir şekilde çözmeyi ilke edindik. Müşterilerimizden gelen her şikayeti objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceler ve bu inceleme sonucunda yasal mevzuatlara da uygun çözüm sunarız. Şikayet ve öneriler paralelinde de kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimizde uygularız.
Müşterilerimiz itici gücümüzdür.
Sürekli iyileştirmelerle müşteri memnuniyetininin sağlanması tüm Netaş/Netaş Bilişim çalışanlarının sorumluluğudur.
• Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini, en uygun hizmet çözümleri ile uçtan uca karşılamak,
• Müşterilerimizin rekabette fark yaratmalarına katkı sağlamak,
• Proje bazlı işlerde proje yönetimi metodolojisine; sözleşme bazlı hizmetlerde ise servis yönetimi tecrübelerine uygun iş yapış biçimleri ile ilerlemek,
• Hizmet performansımızı, hem dış (müşteri beklentileri, kontrat şartları vb.), hem de iç (verimlilik, kapasite planlama, kaynak kullanımı vb.) servis seviyeleri / operasyon metrikleri üzerinden, süregelen bir faaliyet olarak izlemek, ölçmek ve iyileştirmek,
• Süreç odaklı iş yapış biçimlerimize uygun altyapılarla operasyonlarımızı desteklemek,
• Çalışan ve müşteri memnuniyetini arttırmak,
• Deneyimli ve sertifikalı hizmet ekibi ve yüksek operasyon yürütme ve yönetme becerisiyle, tüm paydaşların memnuniyetini, güvenini ve gelişimini sağlamak,
• Kalıcı müşteriler edinmek.
• Yerinde ve sahada destek hizmetleri,
• Satış sonrası garanti destek hizmetleri
• Yönetilen hizmetler
• Proje, kurulum, danışmanlık hizmetleri
• Dış kaynak kullanım hizmetleri
Amacımız;
Başarılı iş hedeflerine ulaşmamızı destekleyen, bilişim teknolojilerinin kullanımında, bilgi güvenliği ilke ve standartlarının, tüm çalışanlarımız tarafından benimsenerek uygulanması ile fiziksel ve elektronik bilgi varlıklarının korunmasını sağlayarak Türkiye'de ve dünyada 'Bilgi Güvenliği' alanında öncü kuruluşlar arasında yer almaktır.
Yaklaşımımız;
• Bilgi güvenliği yönetim sistemimizin ISO 27001:2013 standardının gerekliliklerini yerine getirecek şekilde dokümante edilmesini, belgelendirilmesini ve sürekli iyileştirilmesini sağlamayı,
• Bilgi güvenliği ile ilgili tüm yasal mevzuat ve sözleşmelere uymayı,
• Ürün ve hizmetlerimizle ilgili, stratejik hedef, tasarım, üretim, satış, tedarik kaynakları, müşteri ve çalışanların bilgileri gibi kritik verilerin gizliliğini korumayı,
• Bilgi güvenliği süreçlerini bilginin gizliliğinin, bütünlüğünün ve erişilebilirliğinin korunmasını temel alarak oluşturmayı, iş akış ve prosedürleri ile güvenlik seviyesinin korunmasının sürdürülebilirliğini sağlamayı,
• Bilgi güvenliğine aykırı durumları zamanında tespit edebilmek ve anında müdahale etmeyi,
• Tüm çalışanlarımızın ve ekosistemimizdeki iş ortaklarımızın bilgi güvenliği farkındalık düzeylerini yükseltmek için çalışmayı,
• Değişen ve gelişen bilgi güvenliği tehditlerine karşı risk analizleri gerçekleştirerek proaktif önlemler almayı taahhüt ederiz.
Vizyonumuz doğrultusunda, müşterilerimize en üst düzeyde değerler yaratmak için 'Mükemmelliği' hedefleyen uluslararası standartlara uygun olarak kurulan, verilere dayalı kalite yönetim sisteminin sürekli iyileştirmelerle devamlılığını sağlamaktır. Sürekli iyileştirmelerle, 'Mükemmelliğin' sağlanması tüm Netaş/Netaş Bilişim çalışanlarının sorumluluğudur.
Amacımız
Türkiye'de bilgi ve iletişim sektöründeki liderliğimizi çevre, sağlık ve güvenlik alanına taşıyarak Çevre, Sağlık ve Güvenlik (ÇSG) alanında tüm faaliyetlerimizde küresel bilişim sektörünün öncü şirketleri arasında yer almaktır.
Katılım
Takım halinde yürüttüğümüz Çevre, Sağlık ve Güvenlik (ÇSG) Programı'nı çalışanlarımız, tedarikçilerimiz, dağıtım kanallarımız ve müşterilerimizin de etkin katılımıyla sürdüreceğiz.
Öncülük
Tüm faaliyet, ürün ve hizmetlerimizde kirliliği önleyerek çevre, iş sağlığı ve güvenliği sorunlarına yaratıcı çözümler getirecek , faaliyetlerimiz sonrasında oluşan sera gazı salınımlarının küresel ısınmaya etkilerini azaltarak, çevre sağlık ve güvenlik bilincinin gelişmesine katkıda bulunarak sektörümüzde öncülük görevimizi sürdüreceğiz.
Yönetim
Tüm faaliyetlerimizde, ÇSG konusundaki riskleri belirlemek, değerlendirmek, iş kazası ve meslek hastalıklarını önlemek kararlarımıza esas olacaktır.
Yasal Uygulamalar
Tüm yasal kurallar ve standartlara tam uymaya özen gösterecek, mümkün olduğunca geliştirmelerine katkıda bulunacağız.
Sorumluluk
Bu politika çerçevesinde ÇSG programının uygulanması, etkinliklerin kontrol edilmesi, gözden geçirilmesi ve sürekli geliştirilmesi tüm Netaş/Netaş Bilişim Teknolojileri çalışanlarının önde gelen sorumluluğudur. ÇSG Raporu
Netaş, müşteri isteklerini açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı bir şekilde çözmeyi ilke edinmiştir. Müşterilerimizden gelen her şikayeti objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceler ve bu inceleme sonucunda yasal mevzuatlara da uygun çözüm sunarız. Şikayet ve öneriler paralelinde de kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimizde uygularız. Müşterilerimiz itici gücümüzdür. Sürekli iyileştirmelerle ‘Mükemmelliğin’ sağlanması tüm Netaş çalışanlarının sorumluluğudur. Müşteri Şikayet Süreci
Netaş/Netaş Bilişim;